אתם שואלים: אימוץ גור מעורב
3 ביוני 2012 – 10:00 | אין תגובות

צריכים עזרה או עצה טובה לגבי אילוף כלבים? רוצים לדעת איך להתמודד עם גור חדש שהגיע הביתה? כתבו אל המומחים שלנו ונעשה מה שאפשר על מנת לעזור ולסייע…
שלום רב, לפני שלושה ימים אימצנו גורה מעורבת …

קרא עוד »
כלבים

חתולים

וטרינריה

עובדות וסטטיסטיקה

דולפינים

ראשי » וטרינריה, כלבים

דיקור סיני לכלבים – ברוב המקרים לא צריך תרופות…

פורסם על ידי admin ב 23 במרץ 2011 – 2:282 תגובות

כמה פעמים היית עם הכלב אצל הוטרינר שזיהה אצלו מחלה או תסמינים למלחה והמליץ לך על טיפול תרופתי? כמה פעמים הכלב שלך היה חולה?

חשוב לדעת כי ממש כמו אצל בני אדם כך גם אצל כלבים ובעלי חיים אחרים, מערכת החיסון היא האחראית לעמוד על המשמר ולהגן על הגוף מפני מחלות. ומה עושים כשהכלב חולה? וטרינר, נכון. וכיצד ניתן לחזק את מערכת החיסון? איך אפשר להתגבר על מחלות ואלרגיות אם לא בעזרת תרופות? דיקור סיני לכלבים יעשה את העבודה במקום תרופות במקרים רבים, ממש כמו אצלנו – בני האדם.

טיפולי אקופונקטורה או דיקור בעזרת מחטים דקיקות – שיטת ריפוי סינית עתיקת יומין משמשת לצורך טיפול במחלות והחזרת הגוף והנפש למצב מאוזן. כן, טיפול בדיקור סיני ירגיע את הכלב שלך ממש כפי שהדיקו רעשוי להרגיע אותך.

ככל שאנו יודעים, כיום יש רק גוף רשמי אחד בעולם שמסמיך וטרינרים לעסוק באקופונקטורה – החברה הבינלאומית לאקופונקטורה וטרינרית ( IVAS ) שמרכזה פועל ונמצא בארה"ב.

ראו סרטון וידאו המדגים דיקום סיני בכלב בוגר:

2 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>