אתם שואלים: אימוץ גור מעורב
3 ביוני 2012 – 10:00 | אין תגובות

צריכים עזרה או עצה טובה לגבי אילוף כלבים? רוצים לדעת איך להתמודד עם גור חדש שהגיע הביתה? כתבו אל המומחים שלנו ונעשה מה שאפשר על מנת לעזור ולסייע…
שלום רב, לפני שלושה ימים אימצנו גורה מעורבת …

קרא עוד »
כלבים

חתולים

וטרינריה

עובדות וסטטיסטיקה

דולפינים

ראשי » אריות, חיות אקזוטיות, נחשים, נמרים, פילים, קופים

גני-חיות ברחבי הארץ: לאיזה גן חיות לקחת את הילדים?

פורסם על ידי admin ב 10 באפריל 2011 – 13:36אין תגובות

האם אתם זוכרים מילדותכם את הימים בהם הלכנו בחברת ההורים לגן חיות? בוודאי שכן, הרי שאירועים מסוג זה נחשבים בזיכרונם של רבים כימים מתוקים במיוחד. סקירה מיוחדת של גני החיות בישראל.

הו, הזכרונות מהבילוי בגן החיות… הכל הרגיש כל כך מיוחד באותו היום – הציפיה במהלך הנסיעה, הכניסה לגן וההשתאות  אל מול הרעשים והריחות שבאוויר, וכמובן החיות עצמן – הקופים, הנמרים, הנחשים, הג'ירפות… בוודאי התרוצצתם מחיה לחיה מבלי לתת מנוחה לרגליים! כל כך שונה מלפגוש חיות מחמד "רגילות"!

כיום, בתור הורים, בוודאי תרצו להעניק לילדכם את החוויה הזו. כאן תמצאו סקירה של גני חיות ברחבי הארץ, על שלל החיות והמאפיינים הייחודיים.

חיות הארץ – גן החיות התנ"כי בירושלים

אם ניתן לכנות גן חיות אחד בתור "גן החיות הכי ישראלי" הרי שמדובר בגן החיות התנ"כי בירושלים.

הגן הוקם מתוך מטרה ללמוד ולסייע בהגדלת אוכלוסיית בעלי חיים ארץ-ישראליים וכאלו שהוזכרו בתנ"ך. לפיכך, בגן החיות התנ"כי תוכלו לפגוש בעלי חיים רבים שחולקים עמנו את המחיה בארץ ישראל, כמו יחמורים, צבאים, חתולי חולות, צפע ארץ ישראלי, ועוד. עם השנים גדל גן החיות, ועמו אוסף בעלי החיים שלו שכיום כולל בעלי חיים מכל העולם – פילים, נמר פרסי, פנדה אדומה, סוס ננסי, סוריקטה, ועוד.גני חיות בישראל - שווה ביקור!

הביקור בגן החיות התנ"כי הוא לא פחות מיום שלם של כיף וטבע, אשר כולל מפגש עם בעלי חיים נדירים ויפהפיים – מומלץ!

>> לאתר גן החיות התנכ"י

להרגיש קרוב מתמיד – ספארי ברמת גן

דווקא בלב גוש דן תוכלו למצוא את אחד המרכזים הזואולוגיים הגדולים ביותר בארץ – הספארי ברמת גן. לא מדובר בגן חיות מסורתי בו החיות שוכנות בכלובים, אלא בשטח פתוח נרחב בו החיות מסתובבות חופשי, ואנו האורחים רשאים לנסוע בסמוך להן עם הרכב.

בספארי תוכלו להרגיש קרוב מתמיד ליותר מ- 1600 בעלי חיים מכל רחבי העולם – אירופה, אפריקה, אסיה, ועוד. בין היתר תוכלו לפגוש בספארי יעלים, אנטילופות, פינגווינים, קרנפים, זברות, וכמובן גם את האריה – מלך החיות בכבודו ובעצמו!

הנסיעה ברכב בסמוך לאזורי המחיה של החיות מעניקה למבקרים חוויה יוצאת דופן, שכן היא מאפשרת לצפות בבעלי החיים כפי שהם היו מתנהגים בטבע ולא בשבי.

חוויה זו יחד עם העובדה שהספארי ממוקם במיקום נוח במרכז הארץ הופכת אותו לאתר מומלץ במיוחד לביקור.

>> לאתר הספארי

הם באים מ"הארץ שלמטה" – גן גורו בניר דוד

אם אתם מעוניינים לבקר בגן חיות שונה מכל האחרים בוודאי תרצו לבקר בגן גורו שבניר דוד, בצפון הארץ. מדובר בגן חיות אשר מוקדש כולו לממלכת החי והצומח האוסטרלית – "הארץ שלמטה" כפי שרבים מכנים אותה, עקב מיקומה בחצי הדרומי של כדור הארץ.

בגן חיות זה תוכלו לפגוש את כל בעלי החיים המופלאים שהתפתחו לפני מיליוני שנים רק באוסטרליה ולא בשום מקום אחר בעולם – קנגורו, וומבט, קואלה, קקדו, ועוד. מומלץ במיוחד לאוהבי הרפתקאות וארצות חדשות ומסתוריות…!

>> למידע נוסף אודות גן גורו

עוד על בעלי חיים וילדים:

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>