אתם שואלים: אימוץ גור מעורב
3 ביוני 2012 – 10:00 | אין תגובות

צריכים עזרה או עצה טובה לגבי אילוף כלבים? רוצים לדעת איך להתמודד עם גור חדש שהגיע הביתה? כתבו אל המומחים שלנו ונעשה מה שאפשר על מנת לעזור ולסייע…
שלום רב, לפני שלושה ימים אימצנו גורה מעורבת …

קרא עוד »
כלבים

חתולים

וטרינריה

עובדות וסטטיסטיקה

דולפינים

ראשי » אוגרים, חתולים, כלבים, עובדות וסטטיסטיקה, תוכים

חיות מחמד בבית נקי – טיפים לניקיון!

פורסם על ידי admin ב 22 בינואר 2012 – 15:09אין תגובות

כל מי שמגדל בבית כלב או חתול יודע כמה חשוב לשמור על בית נקי והגייני. אבל איך בכל זאת שומרים על ניקיון בלי לאבד את הראש? בואו לקרוא כמה טיפים…

כולנו אוהבים בעלי חיים וחיות מחמד. כל מי שמבקר באתר לטבע נולד יודע שבעלי החיים מכניסים אור ושמחה הביתה ולחיים שלנו. יחד עם זאת גידולם בבית דורש השקעה בניקוי הלכלוך שהם משאירים.

יש לך כלב? חתול? השיער שנושר על הרהיטים והשטיחים, עקבות של בוץ, שלוליות שתן על השטיח וסימנים אחרים שחיות המחמד משאירות אחריהן מוכרים לך.

אתר לטבע נולד חבר אל המומחים של מיסטר קלינר, שמביאים טיפים ומייעצים לכל מי שאוהב חיות כיצד ניתן לשמור על בית נקי, הגייני ומצוחצח גם כשיש בעלי חיים.

כללים בסיסיים בניקוי אחר בעלי חיים

כלל ראשון בשמירה על ניקיון הוא פשוט וברור: צריך לנקות את הבית לעיתים תכופות. טיטוא ושאיבת שטיחים וספות מדי יום יפחיתו במידה ניכרת את כמות השיער המצטבר בבית.

כתמים רצוי לנקות כמה שיותר מהר. ככל שמנקים סמוך יותר לזמן היווצרות הכתם כך גוברים הסיכויים כי לא ישאר סימן או ריח.

ניקוי שיער נושר של בעלי חיים

כל בעל כלב או חתול מכיר את הבעיה. שיער על השטיח, על הספה ובמיטות. מה עושים?!

ניקוי השטיח: שאיבה בעזרת שואב אבק חזק. השאיבה תנקה את השכבה הראשונה של השיער הנושר. בשלב שני, השתמשו במברשת בעלת שיער צפוף וקשה  ושפשפו היטב את השטיח. בשלב שלישי השתמשו במגב. נקו אותו משיירי לכלוך ואבק והרטיבו אותו מעט במים, העבירו את המגב בחוזקה על גבי השטיח. פעולה זו מוציאה את השיער אשר חדר עמוק לשטיח.

ניקוי הספה והמיזרונים: קחו כפפת גומי לניקוי, הרטיבו אותה מעט והעבירו את היד עם הכפפה הרטובה על הספה. השיער יידבק לכפפה.

הסרת כתמים שהשאירו בעלי חיים

הסרת כתמים ממזרון: המומחים של מיסטר קלינר ממליצים להסיר כתמי שתן וכתמי נוזלים אחרים מהמיזרון בעזרת ערבוב של מים וחומץ. אפשר להשתמש בשפריצר ולרסס על הכתם. לאחר מכן בעזרת מטלית נקיה או ספוג נקי לטפוח על הכתם כך שהספוג יספח את הנוזלים.

לאחר הניקוי כדאי להעמיד את המיזרון במקום מאוורר למשך כמה שעות עד לייבוש מלא.

ניקוי כתמים משטיחים: ניקוי כתם על השטיח מורכב יותר עקב רגישות השטיח. שימוש בחומרים חומצתיים עלול לגרום נזק לשטיח ולהחמיר את הבעיה.

פתרון בטוח ופשוט הוא הספגת הנוזל במטלית נקיה. מומלץ להשתמש בשתי מטליות: יבשה ולחה. יש להספיג את המטלית היבשה בכתם ולספוח את הנוזל, ולאחריה לטפוח עם המטלית הלחה על הכתם כדי לדלל אותו. יש לחזור על הפעולה עד לניקוי הכתם.

ואם הטיפים לא מספיקים…פונים אל המומחים!

הטיפים שניתנו לעיל חשובים במתן עזרה ראשונה ותחזוקה שוטפת של בית נקי. למרות הכל, ישנם כמה מקרים שבהם רצוי ומומלץ לפנות אל חברת ניקיון מקצועית:

- כאשר עוברים לדירה שכורה שהתגורר בתוכה כלב חתול או תוכי
- כאשר הדירה שלכם לא עברה ניקוי יסודי במשך תקופה ארוכה
- במקרה שמצאתם בבית פרעושים או פשפשים…
- במקרים שבהם אחד מבני הבית סובל מאלרגיה לבעלי חיים
- אם גיליתם כי הכלב החתול או כל חיית מחמד אחרת סובלת ממחלה מדבקת
- לפני שמביאים הביתה תינוק שזה עתה נולד

לטבע נולד ממליץ לגולשים על חברת הניקיון מיסטר קלינר – המציעה מגוון שירותי ניקיון בכל רחבי המדינה. שימו לב כי בעת הפניה אל חברת ניקיון, חשוב להקפיד שעובדי הניקיון ישתמשו בחומרי ניקוי שלא יזיקו לבריאותם של בעלי החיים, הרגישים הרבה יותר מבני האדם לריחות חריפים ולכימיקלים.

צוות לטבע נולד בדק ומצא כי בחברת מיסטר קלינר מקפידים על שימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה אשר לא יסכנו את בעלי החיים בבית ולא יתירו חומרים הפוגעים באיכות הסביבה.

קיראו בהרחבה: אלרגיה לחתולים וכן מידע על מחלת הגזזת

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>