אתם שואלים: אימוץ גור מעורב
3 ביוני 2012 – 10:00 | אין תגובות

צריכים עזרה או עצה טובה לגבי אילוף כלבים? רוצים לדעת איך להתמודד עם גור חדש שהגיע הביתה? כתבו אל המומחים שלנו ונעשה מה שאפשר על מנת לעזור ולסייע…
שלום רב, לפני שלושה ימים אימצנו גורה מעורבת …

קרא עוד »
כלבים

חתולים

וטרינריה

עובדות וסטטיסטיקה

דולפינים

ראשי » כלבים

אתם שואלים: אימוץ גור מעורב

פורסם על ידי admin ב 3 ביוני 2012 – 10:00אין תגובות

צריכים עזרה או עצה טובה לגבי אילוף כלבים? רוצים לדעת איך להתמודד עם גור חדש שהגיע הביתה? כתבו אל המומחים שלנו ונעשה מה שאפשר על מנת לעזור ולסייע…

שלום רב, לפני שלושה ימים אימצנו גורה מעורבת בת 3.5 חודשים. אני לא סגור על הזן אבל הווטרינר אמר שתהיה גדולה בינונית ושיש בה סוג של כלב צייד.

מהרגע הראשון שלה בבית הכנסנו אותה לכלוב אילוף כי הבנו שכך הכי טוב לחנך אותה.

אנחנו מאד אוהבים חיות ורוצים כלבה ממושמעת שלא תתפרע בבית וללא בעיות התנהגות. האילוף לצרכים הולך בסדר גמור אבל ישנן מספר בעיות.

הראשונה היא שהכלבה בוכה בכל פעם שאנחנו יוצאים המחדר, היא בוכה ממש חזק וזה נורא קשה לנו במיוחד לאישתי.

לאחרונה היא התחילה לבכות גם כשאנחנו בסביבה שלה אבל לא ממש איתה, למשל היא בכלוב בסלון ואנחנו אוכלים במטבח (יש ראות מהסלון למטבח).

בדרך כלל אם היא לא בוכה חזק אנחנו מתעלמים לפעמים היא ממש נובחת עלינו וגוהרת ואז אני מתקן אותה על ידי כך שאני עומד דרוך ליד הכלוב עד שהיא נשכבת למצב רגוע.

היא גם לפעמים יכולה להתרגש יתר על המידה כשאנו משחקים וממש להיות התקפית ולחשוף שיניים, אותי זה לא מלחיץ ואני מתקן אותה כשהיא עושה את זה אבל אישתי מאוד נלחצת.

בדרך כלל היא בסדר גמור כאשר היא חופשיה היא עדיין נכנסת לכלוב כדי לישון בעצמה ועד עכשיו כל פעם שהיא ממש התרגשה והתנהגה בפרעות אני מצליח להרגיע אותה, לאישתי זה יותר קשה.

הינו ממש רוצים לדעת אם הכלוב הוא באמת הדרך הנכונה לגדל אותה וכמה זמן ואיך עלינו לשמור אותה שם? בנוסף איך אנחנו יכולים לתקן את בעיות ההתנהגות שלה (הבכי כשאנחנו לא בחדר/בבית והפרעות כשהיא משחקת).

בעברה היא כניראה עברה התעללות והמשפחה שמצאה אותה נתנה לה לישון במיטה עם אחד הילדים.

אשמח לקבל עצות של מאלף מקצועי ולדעת איך אפשר לשפר את איכות החיים של הכלבה!

קיראו עוד בנושא: וטרינריה

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>